اجلاس 1

هفدهمین اجلاس سازندگان و طراحان کشور

شروع / پنج‌شنبه، 26 بهمن 1402 پایان / پنج‌شنبه، 26 بهمن 1402 مکان /

توضیحات رویداد

هفدهمین اجلاس سازندگان و طراحان کشور با هدف تقدیر از کارآفرینان این صنعت که علاوه بر توسعه در حوزه خود، «مسئولیت اجتماعی» را اصلی اساسی در برندینگ خود می‌دانند روز پنجشنبه ۲۶ بهمن در سالن رویال هال هتل اسپیناس با استقبال گسترده جامعه صنعت ساختمان، برگزار شد.
گفتنی است این مراسم میزبان فعالان بزرگی چون جناب سید کریم داوودی بود که حضور وی به ارزش و اهمیت بیشتر این رویداد افزود. وی با نگاهی به سبک معماری گذشته که خانه با محوریت خانواده طراحی می‌شد و روند آپارتمان‌سازی که از ۳۰ سال پیش تاکنون روندی قالب را در صنعت ساختمان‌سازی گرفته است و به دو شکل آپارتمان‌های باکیفیت و آپارتمان‌هایی به معنای سرپناه، اشاره داشت.
سید کریم داوودی: در آخر با نگاهی به مشکلات عمده سازندگان از مدت‌زمان صدور مجوز ،قیمت زمین، هزینه‌های دولتی و مالیات‌های افسارگسیخته به حضور خارجی‌ها در عرصه ساخت‌وساز کشور پرداخت و گفت: امروز با حضور این تعداد سازنده باتجربه در کشور چگونه است که مجدد سیاست‌گذاران عرصه ساخت‌وساز از تجربه شکست‌خورده حضور خارجی‌ها از ترک‌ها تا چینی‌ها درس نگرفتند و مجدد زمزمه حضور این کشورها را در عرصه ساخت‌وساز می‌شنویم.

Optimized by Optimole