021-86129008 031-32650888

Categories
اخبار

انجمن انبوه سازان اصفهان ۲۰ ساله شد

انجمن انبوه سازان اصفهان به عنوان یکی از قدیمی ترین تشکل های صنفی در صنعت ساختمان استان اصفهان، ۲۰ ساله شد.

به گزارش پایگاه خبری نیمروز، عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان اصفهان در حاشیه مجمع عمومی این انجمن و در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: امروز بیستمین سالگرد افتتاح انجمن بود و انبوه سازان برندساز استان، انبوه سازان گسترده و انبوه سازان مسکن مهر با هدف ساختن واحدهای مسکونی با کیفیت برای مردم فعال هستند.

سید کریم داوودی اظهار کرد: در تمام این سالها این تشکل در راستای سیاست های اصلی خود،  تلاش های قابل توجهی برای تامین مسکن ایمن برای اقشار مختلف جامعه انجام داده است.

وی افزود: آنقدر پتانسیل انبوه سازان اصفهان بالا بوده که مسکن را در استان‌های دیگر از جمله رشت، مازندران، شهرکرد، تهران و جنوب کشور اجرا می کنند.

داوودی تصریح کرد: جلسات بسیار زیادی برای کاهش مشکلات انبوه سازان برای تولید مسکن به ویژه برای اقشار متوسط و ضعیف در حال انجام است که امیدواریم منجر به نتیجه شود.

وی تلاش شهرداری و معاونت شهرسازی اصفهان برای کاهش زمان صدور پروانه های ساختمانی را قابل تقدیر توصیف کرد و گفت: امیدواریم با کاهش مشکلات شاهد افزایش تولید مسکن در استان اصفهان باشیم.

مدیرعامل شرکت مهدفام سپاهان با اشاره به مشکلات انبوه سازان، توضیح داد: بخشی از انبوه سازان مشکلاتی با شهرداری داشتند که طی جلسات بسیار با معاونت شهرسازی شهرداری اصفهان، روند دریافت پروانه ساختمان از ۹ ماه به دو یا سه ماه کاهش می یابد که این موجب ارتقا بهره وری سرمایه گذاری می شود، همچنین بر هماهنگ کردن درآمد انبوه سازان برنامه ریزی کرده ایم.

عضو انجمن انبوه سازان استان اصفهان همچنین اضافه کرد: در کشورهای توسعه یافته پروانه ساخت و ساز یک روزه صادر می شود و ما امیدواریم به این سمت و سو حرکت شود.

انجمن

وی با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری انبوه سازان در اصفهان، گفت: امروز مناطق حاشیه زاینده رود و یا جنوب شهر اصفهان فرصت های بهتری برای انبوه سازی دارند و به نوعی ۸۰ درصد انبوه سازان اصفهان برای ۱۰ درصد افراد خاص تولید مسکن دارند، اما امیدواریم با هماهنگی و تسهیل مشکلات، انبوه سازان برای قشر پایین هم مسکن تولید کنند.

داوودی با اشاره به ورود انبوه سازان به طرح نهضت ملی مسکن در استان اصفهان، توضیح داد: هفته گذشته تفاهم‌نامه‌ای بین انجمن انبوه سازان و اداره کل راه و شهرسازی برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در بهارستان، ۵ هزار واحد در فولاد و ۲ هزار واحد در مجلسی امضا شد و اکنون ۱۰۰۰ واحد واگذار شده که انبوه سازان در حال طراحی و معماری در این زمینه هستند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *